Oslo

Vilken underbar stad, jag trivs som fisken i vattnet redan nu.
 
Andra jobbdagen gick också bra, hamna på samma barnehage som Ebba vilket var ännu bättre. Kommer gå galant och känns som dessa 4 månader kommer sväva förbi. Men det har väl både för och nackdelar, fördelen är väl att jag kommer snabbare hem till mina kära och nästa stop är asien. Nackdelen är att jag älskar staden, lägenheten och utbudet av allt är så mycket större.
 
Men men nog om oslo för tillfället, nu ska jag krypa till kojs :) Natta folket!
 
 

Er saknar jag massssssviiiiis
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ida

och vi saknar diigggggggggggggggggggg <3

2012-09-06 @ 11:31:55
URL: http://idajarlhed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0