Oak

Fikan igår blev några timmar lång, tiden bara försvann. På kvällen blev det god mat, vin och självklart en förpärla hos oss. Vi hamnade i tillslut på Oak, jag hade hur kul som hellst. Det var min bästa utgång sedan jag kom till Oslo. Idag var jag också uppe i bra tid, men det är nog tack vare Kristine att jag komnmit upp denna helg. Vilket har varit otroligt skönt, har fått ut mycket av denna helgen. Har inte skrattat så här mycket som jag gjort denna helgen på väldigt länge. Dock har jag dragit på mig en förbannad förkyldning och jävla krupphosta, näsan rinner och rösten är halvt borta. Men mår faktiskt inte så dåligt ändå har ju mina gosiga sambos som livar upp stämningen:))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0