Frustrerande

Vi hade/HAR ju ett mål när det gällde att åka upp till Norge och jobba. Det var att spara pengar, för i januari ska vi åka ut i Asien och resa i 2 månader. Men shit jag vill spendera masssvis med pengar, finns så mycket kul och spendera dom på. Vill inte spara en krona och hade jag inte behövt spara varenda krona hade jag kunnat leva som en gudinna. Men då är det ju tur att jag älskar Oslo så mycket att det finns en chans till att åka upp igen i några månader när vi kommer hem från Asien. Fast om det blir så ska jag försöka få med mig lite mer vänner och framförallt sistaaah IDA!
 

(När jag ser det här blir det lite enklare att hålla i pengarna här.
Tanken av att sola, bli brun, och bara ha det gött)

Kommentarer
Postat av: ida

nästa gång åker vi ihop, loveeeeeeeee <3

2012-09-21 @ 10:32:38
URL: http://idajarlhed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0