Inte bra uppdatering, JAG VET!

Förra veckan var mycket tröttsam, absolut inget roligt som hände. Men sen kom helgen och Erran kom upp och det blev en händelsefull helg. Mycket trevligt och som hon ville blev det sova skavfötters fast dock inte i en soffa utan i sängen. Då jag inte fick nått täcke utan fick nöja mig med filt, hon är starkare än jag trodde. För att summera helgen lite fort så kan jag säga så mycket som, trevliga middagar, luncher, alkohol, alkoliserade människor, skratt, hotell, inte mycket till sömn och långa promenader...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kristine

Va fina ni är allihopa!!!!

2012-10-16 @ 06:10:24
URL: http://kristinegustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0