Helg i hemorten

Hur underbart var det inte att få komma hem en sväng, träffa alla saknade vänner och bara ha riktigt roligt. Det känns som jag fick nya krafter nu.

Fredagen kom jag hem rätt sent men älskade Ida och Louise hämtade mig i götet vilket gjorde min fredagskväll sjukt bra ändå! Hela bilresan hem bestod av kackel, musik och ljuva stämmor. Sen när vi väl kom hem stod det rosor på bordet (gulligt välkomnande).
Lördagen startade redan vid 8 då jag och mamma gjorde gofrukost till allihopa hemma. Myste lite med Hanna sen åkte vi och fikade med pappa hos farmor och farfar. Efter det for jag till Lisen och fikade ännu mer, sen åkte jag och Erica in till stan och åt mat. Kan säga att det blev endel mat denna dag men det är ju alltid trevligt:) Sen iaf blev det hem och fixa sig det sista för Lousie stod för förfesten vilken blev hur lyckad som hellst. Kvällen slutade på glädje.
 
Söndagen bestod mestadels av sömn, sov länge mycket länge. Ända tills mormor och morfar kom då vi FIKADE ännu en gång :) Sen satte sig jag och underbara mormor i bilen mot götet.
 
BRA HELG!
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Fia, vad tar du dina kort med? en kamera eller mobil? är det mobilkamera så är det dags att köpa en ny mobil! ;P Samsung galaxy s2 har braaaa kamera ;P

2012-10-12 @ 16:15:15
URL: http://madeleinejarlhed.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0