Syk syk syk

Inte konstigt att jag mått som jag gjort sedan jag kom upp till Norge. När jag först flyttade upp så åt jag pencilin för halsfluss. Efter den kuren tänkte jag inte mer på det, bara kännt mig förkyld, trött med feber lite då och då. Men har som sagt trott det bara vart förkyldning. Så kom jag till doktorn när jag anlände till Sverige, mamma skíckade dit mig med tvång mer eller mindre. Men glad är jag för det, när jag kom dit fick jag världens utskällning för jag inte kommit tidigare. Då har inte pencilinen tagit bort min halsfluss så jag har gått med en grov halsinfektion i 2 månader och mina halsmandlar var två varklumpar. Detta förklarar rätt mycket om mitt mående de senaste, detta innebär också att det blir lungt ett tag framöver. Inte så sköjjj faktiskt. Så i helgen blir det myshelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0