Lördag


 
Blev iväg till vinmonopolet där vi inhandlade lite vin, sen fastnade vi på ett mysigt café och drack lite kaffe. På vägen hem fastnade jag på bikbok. Jag har inte shoppat eller slösat mina pengar på något ovettigt på två månader och igår gick vi in på bikbok för att bara kolla runt lite. Det skulle vi INTE gjort, jag ville ha allt i hela butiken näst intill. Så sjukt snygga kläder och jag drömde om detta inatt att jag shoppade loss och fick allt jag ville och behövde. Detta gjorde att det blev lite spontanshopping idag, vilket jag unnar mig själv faktiskt plus att nu mår jag mycket bättre också. Ibland ska det bara till lite shoppíng så blir allt lite lättare för en stund :)
 
Nu ska vi äta lax och pasta sen öppna vinet!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0