Tibro-Karlsborg

Måste vara något allvarligt fel på mig och Erica, vi bestämde oss för att gå från tibro till karlsborg. Tog oss 6 timmar totalt vilket faktiskt var bra, vi hade paus i en timma ungefär. Trodde inte jag skulle klara hela vägen, hade planerat att jag skulle vara död i mölltorp och då ta bussen sista biten. Men i ericas tempo flög vi fram och det gick hur bra som hellst tills vi såg karlsborg. Då blev det riktigt tungt och sista biten kändes det som jag skulle ramla ihop, bena skakade och jag skulle kunna betala hur mycket som hellst för att få skjuts sista biten men hepp. Vi skulle klara hela vägen, när vi väl var framme kom all värk. Jag kunde inte röra mig, kändes som jag var stelopererad. Kunde inte röra mig (helt okrydd), så blev det 2 dagar efteråt med. Tror jag kankse gick ut lite för hårt. MEN nu är de gjort och vi klarade det :D
En sak kan jag säga att jag kommer aldrig mer gå så långt. NEVER!!!
men det var en upplevelse


Sommarplåga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0