Spain

Underbart!
Mellan 28-35 grader och klarblå himmel har vi haft sen vi kom hit och det klagar vi inte på, heeeeee! Hoppas det fortsätter resten av veckan också. Bara massa godsaker hela tiden, livet leker. Blir ju inte sämre av att jag är här med grymma vänner. Till och med badat har vi gjort, dock jävligt kallt men svalkande och med Lisen som kock har vi ätit hur god mat som hellst, kristine står för grillning och jag håller mig till salladen! Nu sitter vi i kvällssolen och smälter maten. UNDERBART!!!!

Imorgon väntas shopping och övermorgon stranden.
SAKNAR DOCK MIN ANDRA HALVA (sis)


Kommentarer
Postat av: ida

saknar dig meeeeeeeeeeeeeed, kommmsikommsi hemmåt då <3

2012-03-30 @ 13:28:24
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0