Guess who

Jag ska bara börja detta inlägg med att säga att jag haaatar detta internet som är i spanien!! jag skrev seriöst ett grymt inlägg ( okej, lite kryddat ) men det var lååångt! och sen när jag skulle publicera dog internet..... fuck mother fuck fast med stora bokstäver!!! jaja, nu sitter vi i soffan och kollar på Let's dance samtidigt som bästa fithoff sitter och pillar mig i håret. Grymt skönt!! jag lovar du som är kille och läser detta inlägg (hoppas på gud att de inte är allt för många killar som läser bloggar) kommer ha det gött ifall du börjar träffa fitchoff för vilka kli naglar hon är..... de är nästan så man skulle kunna anställa henne för 200kr i timmen.

Idag har vi vilketfall legat i solen till typ 17 sen grillade vi hamburgare till middag och sen det bästa.... jordgubbar och vit choklad till efterrätt.. mmmmmmm!! kittlas dödskönt i kistan :)

Nu kommer det till det bästa "guess who" den som gissar rätt får sin blogg länkad i nästa inlägg.......



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror att det kan vara kristne???? får jag länk nu???

2012-03-31 @ 20:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0