virrig torsdag

Mitt humör har väl inte vart på topp de senaste dagarna, därför inte mycket bloggande. Alla vänner åker härifrån och jag är kvar? varför? de suger här hemma! Vill också göra något med mitt liv, men vad? jag vill resa vilket ja va nära på att få göra men det sket sig ( därför inte orkat ta tag i de igen ). Jag vill plugga, jo tack men till vad? ändrar mig konstant. Vill ha ett fast jobb så jag kan flytta hemifrån. Vill helt enkelt hitta mig själv för det är en sak jag inte har gjort än.
(sen överdrev jag väl lite, för alla mina vänner har ju inte åkt. men många)

Jaja, nog deppat för soffan jarlhed. Dax att göra allt till det bästa. Om några dagar är det nyår och så blir det fin middag med härligt folk. Där är jag nöjd, skulle det inte hända något annat efteråt så gör det inte mig något. Visst det hade ju alltid varit ett plus i kanten men nyår är lite överskattat. God mat/dryck, fin dukning och bra folk så blire suveränt bra.

Sen blire NYTT ÅR och NYA MÖJLIGHETER, då ska det sättas fart.


bjuder på en till bild från juldagen med min underbaring
(i och med att ni inte fått så många innan i tidigare inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0