Underbart

Hemkommen från en underbar resa i stockholm med otroligt fina vänner.

På ett sätt gillar jag inte stockholm, det är alldeles för stort och opersonligt. Skulle säkert lära mig tycka om det men jag får panik på allt folk som knuffas är otrevliga. Självklart finns det väl trevliga typer med men. Resan började med att jag och Kristine åker vilse i storstan, vi virrade runt som yra höns och när vi väl hittar rätt klart det inte finns en enda parkering så vi får virra vidare. Tillslut kom vi fram och då väntade 3 rätters och idol med lite alkohol. Lördagen bestod av lite shopping, matlagning, alkohol och Cafe Opera, denna kväll slutar upp 7 på morgonen då vi somnar tillbaka i lägenheten. En sammanfattning av helgen, god mat, god dricka, härliga vänner, mycket skratt, pubhäng och som sagt Cafe Opera.


här bjuder jag på en bild, resten kommer in imorgon :)


Kommentarer
Postat av: beatrice

en helt underbar helg!

2011-12-05 @ 22:46:05
URL: http://beatricesorman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0