stockholmo

Som sagt, i eftermiddag åker jag och Kristine till Stocholm där Ebba,Julia och Bea redan är. Ryktas även om att det blir tre rätters när vi kommer upp, det tror jag vi behöver när vi suttit i bil i 4 timmar. Ebbas familj har en lägenhet som vi ska bo i och som vi ska shoppa och dricka och äta gott. Känner på mig att det kommer bli en bra helg, komma ifrån vardagen. För i här hemma är det ju samma visa varje vecka, på veckodagarna jobbar alla sen fredag är det mys och på lördag är det utgång antingen bogrens eller glädje. Inte för jag tycker det på något sätt är tråkigt men kan va kul med lite förändring :) inte sant ??


jag och kristine :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0