Lucia

Vaknade jätte tidigt idag och var hur pigg som hellst, just denna dag jag är ledig och verkligen skulle få sova ut, just denna dag skulle jag då vara pigg. Men gick upp nån timma sen la mig i soffan då jag somnade om. Fullspäckad dag förövrigt har vart och lunchat med älskade syster, har varit och handlat åt mamma och lite dricka tills ikväll och imorgon även vart med minsta syrran hos tandläkaren. Nu inväntar även lucia med handbollen, kan väl inte påstå att det är det roligaste men måste ju som jag sagt tidigare ställa upp. Har samling om en timma och insåg för en halvtimma sedan att jag inte har nått lucialinne, haha är detta typiskt mig. Men som tur är har jag världens bästa mamma och värninna till mamma så dom har fixat och donat. Allt för att jag ska få vara med på den underbart roliga lucia. Jag kan inte ens låtarna, men det vet jag att inte Paulina Malek heller kan så vi får väl göra vårt bästa. Ne nu måste jag skynda mig. Ciaoooo


Kommentarer
Postat av: Ulle

Ja vad gör man inte för Malin o hennes fina töser <3

2011-12-10 @ 09:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0